2016. február 29., hétfő

43. rész



*Armin szemszöge*
-Szerintem beszéljük meg, hogy mit tudunk, és hátha észre veszünk valamit, amit eddig nem. -mondta Alexy, mi pedig bólintással feleltünk. -Kezdjük az elején. Armint elrabolta egy vámpír és átváltoztatta. Aztán hónapokig hagyott titeket éldegélni, majd megtámadta Alicat és elrabolta Lenát. Mi lehet a célja? Keressünk összefüggéseket!
-Lehet csak "játszik". -felelte hosszas csend után Alica. -Ne nézzetek így rám! Tudjátok, hogy vannak annyira őrült lények, akik képesek erre.
-Erre már én is gondoltam, de ez egyet jelent azzal, hogy Lena vagy valamelyikünk meg fog halni, mivel az ilyen "játékoknak" mindig van minimum egy halálos áldozatuk. -mondtam. Más reális elképzelésem nincs, de ebbe képtelen vagyok belegondolni, egyszerűen nem megy.
-Miért nem szóltál hamarabb? Akkor talán megakadályozhattuk volna ezt. -kérdezte Alexy.
-Nem akartalak titeket is belekeverni, Lena is csak véletlenül tudta meg.
-Nem akartál minket belekeverni, mégis sikerült. Több hónapja hazudsz, és titkolózol előttünk Armin. Nem azt mondom, hogy Lena nem bűnös, amiért nem szólt nekünk, mikor megtudta, de neked akkor is szólnod kellett volna. -fakadt ki Alexy- Ennyire nem bízol bennünk?!
-Mit tehettem volna? Ha vacsora közben egyszer azt mondtam volna: Figyeljetek tök felesleges ez a sok kaja, mivel Lena vérével már belaktam, ja és ha elfelejtettem volna megemlíteni. Nem rég elraboltak és vámpírrá változtattak, de nyugi, minden rendben, csak most már kicsit véresebben szeretem a steak-et.
-Ne játszd itt a szegény áldozatot!
-Te változtál vámpírrá?! -odítottam vissza.
-Nem így... Sajnálom...-mondta, majd felkaptam a pulcsimat.-Most hova mész?
-Szívok egy kis friss levegőt, idebent kissé fullasztó... -mondtam, majd kisétáltam az ajtón.
Igaza van, ha szóltam volna most nem tartanánk itt...
Beszálltam a kocsiba és elindultam.
Jelenleg egyetlen egy tippem van arra, hogy Lena merre lehet.
Nem akarom még egyszer elveszíteni... Elég volt az a három hónap is nélküle, azt hittem megőrülök. Most pedig ismét...
Közben megérkeztem arra a helyre, ahova az a vámpír hozott, miután átváltoztatott.
Az épület üres volt, viszont az egyik dobozon találtam egy térképet, amin helyek voltak bekarikázva és ez a mondat volt odafirkantva az aljára:
5 helyen lehetünk, de vajon hol? Ketyeg az óra Armin. Jó tippelést!
Visszarohantam a kocsihoz és elindultam a legközelebbi hely felé. Nem biztos, hogy jó ötlet a legközelebbi helyre menni, de így a leggyorsabb...
Miközben ezen agyaltam megcsörrent a telefonom és Alexy képe jelent meg a kijelzőn. Először úgy döntöttem nem veszem fel, de eszembe jutott, amit Alexy mondott, úgy gondolja, hogy nem bízok bennük. Hirtelen egy terv körvonalazódott ki a fejemben.
-Figyelj, bocsánatot kérek, amiért nem szóltam nektek és szó nélkül eljöttem, de most van egy ötletem és kéne a segítségetek. -zúdítottam rá mindent egyszerre Alexy-re.
-Hol vagy?
-Az nem fontos. Találtam egy térképet, amit a vámpírlány hagyott nekem, igen tudom lehet, hogy csapda, de jobb ötletem nincs. Úton vagyok az első, azaz a városhoz legközelebb lévő helyre, de nem tudom mennyi időnk van. Avassátok be a többieket is és csapatokban menjetek el egy-egy helyre. SMS-ben küldök képet a térképről.
-Rendben, azonnal hozzálátunk.
-És Alexy...
-Igen?
-Legyetek óvatosak!
-Bízz bennünk! Amúgy is tudod, hogy Alica is itt van mellettem, hogy visszatartson a hülyeségektől. De azért te is vigyázz magadra! -mondta lelkesen.
-Meg lesz. -letettem, majd lefotóztam a térképet és elküldtem.

Mikor odaértem szinte kiugrottam a kocsiból annyira siettem. Az épület romos volt és belül mindent ellepett a por. Senki sehol.-állapítottam meg, miután körül néztem.
Felhívtam Alexy-t, hogy náluk mi a helyzet. Reméltem, hogy én találom meg...
Alexy felvette.
-Mi lett volna, ha rossz pillanatban hívsz? -szólt bele.
-Gondoltam volt annyi eszed, hogy levedd róla a hangot. Plusz, ha ott lennének nem vetted volna fel. -válaszoltam.
-Jogos, de ezek szerint ott sincs.
-Nincs a többiekkel mi a helyzet?
-Rosa-ék, és Nathaniel-ék csapata már üzentek, hogy nincs ott, Kentin-éktől még nem jött hír. -a neve hallatán kissé ideges lettem. Nem bírom Kentin-t. Mindig Lena körül lebzsel és mikor el akartam hívni Lena-t a bálba, mindig közbe szólt. A kutyás kaland óta felkerült a feketelistámra. Mióta járunk Lena-val minden pillanatot megragad, mikor nem vagyunk együtt, hogy beszélhessenek.
-Kik vannak a csapatban rajta kívül? -kérdeztem kissé idegesen.
-Nyugi, Armin! Elég erős a csapatuk. Nem kell odamenned és amúgy sem érnél oda időben. -próbált nyugtatni Alexy.
-Renben, hívj, ha van valami!
-Úgy lesz. -mondta, majd letette, de nagy meglepetésemre öt percen belül csörgött a telefonom.
-Lena sehol sincs. Átvágtak minket, vagy nem tudom mi, de ott sincs. -szólt bele idegesen.
-Az hogy lehet?! Az egésznek semmi értelme. Szétnézek még egyszer majd hívlak. -mondtam, majd meg se vártam mit mond, csak kinyomtam.
Kétségbe esetten néztem be újra minden egyes helyre, de senki sehol.
Miért hagyta ott a térképet, ha nem érek vele semmit? Kell lennie valamilyen logikának vagy...
Dühömben szétrúgtam az egyik dobozt.
A doboz alatt egy csapóajtót vettem észre. Gyorsan lesöpörtem róla a doboz maradványait, majd kinyitottam. Egy lépcső vezetett lefelé. Nem gondolkodtam sokáig lesiettem a lépcső lent egy ajtóval találtam szembe magam. Sóhajtottam, majd kinyitottam. A vörös hajú vámpírlány egy asztalnál ült és teát iszogatott.
-És a szőke herceg épp időben betoppan, akárcsak a mesékben. -mondta, miközben letette a csészéjét az asztalra.
-Hol van Lena? -kérdeztem undorral a hangomban.
-Kövess! -mondta majd elindult a mögötte lévő helységfelé és megállt egy megerősített fém ajtó előtt. -Javaslom, hogy állj hátrébb. –mondta, majd kinyitotta az ajtót, ami mögül víz zúdult ki és elsodort a szoba másik végébe.
Köhögve és ázottan próbáltam lábra állni.
-Én szóltam. –mondta miközben elindult befelé. Gyorsan utána mentem és akkor megláttam Lenát a földön.
A szárnyai, amik valamiért előjöttek épp, mikor beléptem tűntek el a hátáról. Az egyik karja vagy lába (,vagy mind kettő) a padlóhoz volt láncolva és erősen reszketett.

Folytatás következik.....

8 megjegyzés:

  1. Kérlek folytasd minél hamarabb, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. Rendben, vettem :) Köszi! ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretnék neked "átadni" egy díjat, mert nagyon szeretem a történetedet! ^^ http://ademonisors.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Pfu... Köszönöm! :) Bocsánat, hogy az előző díjat, amit tőled kaptam még nem raktam ki... De mindjárt itt a tavaszi szünet és akkor mindkettőt kirakom ;) Még egyszer köszi!

      Törlés