2016. június 19., vasárnap

Hogyan készült? #1

Hogyan készült az 51. rész?

 

Először is meg kell említenem, hogy a részt egy teljes napig írtam! Tehát felkeltem, reggeliztem, írtam, ebédeltem, írtam, angolra mentem, írtam, vacsiztam miközben írtam és utána is tovább írtam...
Így zajlott le NAGYJÁBÓL az a napom, amelyiken a részt írtam.
Ugye emlékeztek, hogy a részben fontos szerepet játszik az eső? Na, igen én már a rész megírása előtt eldöntöttem, hogy erről fogok írni, szóval ez már biztos volt, CSAKHOGY odafent valaki úgy gondolta, hogy nem tudom eléggé átérezni azt, amiről írok...
Szóval a sztori úgy kezdődött, hogy elindultam angolra biciklivel, amiről valamilyen csoda folytán elszublimált az első sárhányó... Tudni illik, hogy mikor elindultam szemerkélt az eső... Ááá...Nem lesz ebből semmi, biztos csak egy kisebb nyári zápor, és amúgy is az esernyő az emleten van én meg már a cipőt is felvettem, mindegy nem kell az. -gondoltam akkor...
Az angol tanárom mág hamarabb is elengedett, hogy hátha hazaérek mielőtt leszakad az ég... Hát...nem jött össze. Nem elég, hogy eláztam a haza úton a biciklim és az eső miatt, még a kapuban is szenvednem kellett, mert nem találtam a kulcsot...
Aztán a csodával határos módon bejutottam, beszenvedtem a biciklit a helyére és bementem... Gyerekek, olyan szinten eláztam... Elgondolkodtam rajta, hogy kiviszem a sampont és megmosom a hajam.
Na, oké, átöltöztem és leültem írni. Épp a buszmegállós résznél jártam és úgy döntöttem keresek valami oda illő képet. Beírtam a keresőbe:  anime rain bus stop

Oké, oké Totoro-ra még számítottam is.


Még talán erre is fel voltam készülve...



Itt megörültem, de rájöttem, hogy egyikük sem lány... Há' majdnem Zsófi, majdnem...



Nem igazán erre gondoltam...


Oké... Itt már kétségbe vontam az emberiségbe vetett hitemet...

 

 

 
(A középső nagyon cukker, de) most komolyan???


Marilyn Monroe...

Na, jó így nem haladunk egyről a kettőre. -gondoltam, ezért beírtam magyarul is egye fene alapon...



Mi a rák ez? XD -gondoltam. Gyerekek, nem tudom, ti hallottatok-e már az ösküi szuperbuszmegállóról, de én felvettem az 'elkelllátogatnomodaegyszerember' listámra. ( Ezt nézd meg, ha érdekel miért)

Ezek után szokásos éjfél körüli időpontban kikerült az új rész... Én pedig egy csodálatosan élmény dúsosan Zsófis napot hagyva magam mögött adtam át magamat az édes álomnak, és, ha jól emlékszem kb. 11-ig szunyáltam...

Na, ennyi lett volna a mostani hogyan készült, biztos, hogy lesz még ilyen, de az, hogy mikor az még bizonytalan, majd, ha úgy alakul.

További szép napot, én Zsófi voltam!

Nem sokára jelentkezem a kövi résszel, addig is kerüljétek a darazsakat, álmodjatok a szuperbuszmegállóval, Totoro-val és a többiekkel, mert mér' ne és sziasztok! :)

 

 

8 megjegyzés:

  1. Szia ! Tegnap kezdtem a blogodat és ma fejeztem be, egyszerűen imádom folytasd gyorsan ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Pfu... nem tom pontosan mit mondjak... XD Örülök, hogy tetszik! Rajta vagyok! ;)

      Törlés
  2. Márnagyon várom a folytatát nincsnap hogy nem nézném hogy fent van-e

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy mindennap felnéztél! :) Bűntudatom van, hogy ilyen sokáig tartott, de pár percen belül felrakom az új részt.

      Törlés
  3. Szia! Én azt szeretném megkérdezni hogy, hogy állítottad be a zenelejátszót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      http://scmplayer.net/ <---Ezt az oldalt használtam hozzá, ha a végén rányomsz a done-ra, akkor ki fog hozni egy kódot, azt másold ki, és a blogodon egy HTML/JavaScript modulba illeszd be és kész is. :)

      Törlés