2018. március 10., szombat

Életjel

Üdv minden kitartó olvasómnak/mindenkinek, aki olvassa!

 

Nagyon sajnálom a "kihagyást" és, ahogy visszaolvastam sikerült valakinek bődületes hülyeséget mondanom. (Ez úton is bocsiii! :( )
Ebben a bejegyzésben a blog sorsáról és a kihagyás miértjéről is beszélni fogok; jócskán itt van az ideje...
Félreértés ne essék a sztori kap lezárást! (Terveztem szavazást indítani ez ügyben, de úgy döntöttem, akkor is befejezem, ha senkit nem érdekel. XD)
Szóval a lényeg az, hogy amikor az új részen dolgoztam elkezdtem újraolvasni a régi részeket... és hát...maradjunk annyiban észrevettem olyan dolgokat, amik anno nem igazán tűntek fel...Lényegében meglátszik rajta, hogy 12 évesen kezdtem. XD Nagyra értékelem, hogy sokan ennek ellenére is szeretitek/szerettétek az irományaimat! <3 i=""> Sokat változtam azóta, úgy érzem fejlődtem is, és ezt már tavaly az új rész írása közben is éreztem. Ezek miatt elbizonytalanodtam. (Valójában el is kezdtem egy másik blogot egyik barátnőm únszolására, de most már belátom, hogy igazam volt anno egyszerre csak egy blogot vagyok képes fenntartani, a másik szünetelni fog, míg ezt be nem fejezem.)
Továbbá akkori... (Próbálok úgy fogalmazni, hogy ne húzzam az időt az élettörténetemmel XD) személyiségem miatt is jobban frusztrált, hogy nem hozom a részeket és nem megy olyan gördülékenyen, mint szeretném. Írás közben is éreztem ezt és még ez is gátolt az írásban.
Végül iskola időben az idővel is voltak/vannak gondok. Elég magasak az óra számaim és bejárós is vagyok, később már zombi üzemmódban vagyok, gyakran tanulás közben is. 
Mindent összevetve voltak és vannak problémák. Ennek ellenére most visszatérek, addig nem folytatom a másik blogot míg ennek nincsen vége. Minden tőlem telhetőt megteszek, de nem ígérhetem, hogy minden héten tudok majd új részt hozni. Ez a blog már szinte a részemmé vált és titeket sem hagyhatlak kételyek között. :)

Legközelebb az új résszel jelent kezem.

Bye-bye! Puszi/ölelés!:)
Zsófi

2 megjegyzés:

  1. Igazán meg tudlak értrni és örülök hogy folytatod a törtönetet de a pihenés is fontos és persze a tanulás is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még itt valaki *-* XD Köszi a megértést! ;)

      Törlés